onsdag 28. oktober 2015

Tur til Sæveli naturreservat

Onsdag 7. oktober dro vi som har Medier og Informasjon som valgfag, til Sæveli naturreservat. Været var dårlig, og ingen var så veldig innstilt på å gå på topptur. Det jeg gledet meg mest til var å komme på toppen for å ta bilder, noe jeg er veldig glad i. Dessverre viste det seg at det ikke var så lett å få fine bilder, da det var mørkt, overskyet og regnet. Derfor har jeg lånt noen bilder fra nettet, og brukt noen av mine egne.




 

Det ble til slutt en veldig gøy tur, med herlige mennesker. Merkelig nok var vi ikke på toppen lenge, men det var nok like greit da det var så kaldt. Vi klarte i alle fall å holde oss varme. 

Jeg håper for all del at dette ikke var siste turen med valgfagsklassen, for dette var veldig morsomt!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar