onsdag 9. desember 2015

Håndball

Jeg er VELDIG glad i håndball, og har spilt i syv år, altså halve livet mitt. Dette har alltid vært min lidenskap, og jeg tror neppe jeg kommer til å bli lei med det første. Håndballaget jeg spiller på heter Grimstad J15. Jeg er på seks treninger i uka, fire der jeg trener selv, og to der jeg trener andre.



I et år nå, har jeg vært hjelpetrener for Grimstad J04. Jentene på dette laget er helt herlige, og jeg liker det at jeg har muligheten til å påvirke og være et forbilde for dem. Jeg er med på kampene deres, og det er ofte jeg og en annen får lov til å lede dem i kampene alene.

Nå er nesten alle helger og ukedager fylt med håndball, men det gjør ingenting. Det er dette jeg blir glad av å gjøre, og vil fortsette med i lang tid fremover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar